Monday, September 7, 2009

mari membaca...

hai semua... ape kabar... hehehe... best2... kali ni nk cte pasal.... buka pose bersame membe2 sekolah dlu... aku jadi agak jealous ble ramzan g buke pose ngn dak2 sek die. bkn pe, aku rase aku lame gak x pnh jmpe dak2 sekolah aku tp bile memandangkan yg aku ni dh berbeza drpd dlu, aku jd agk malu nk jmpe dorg... tp... lame dh x jmpe dorg.. hehehe. ntah igt lg x sorg kat aku (masih berfikir betape semua kenal dgn sore aku yg umpama telan mikrofon tue...) ntah la... blur2 lg la...

byk nye kenangan mase sekolah dulu yg stil ade dalam ingatan ak... hahaha. sape sangka, mse 2 thn 2, mcm2 yg aku lalui. bkn aku je... kami sme... hehehe. kalu ak sorg je, bkn kenangan la jadi nye... sekarang kita hanya mampu mengimbau kembali ape yg pernah berlaku, dan mengharapkan hari ini lbh baik drpd semalam dan esok akan lbh baik drpd hari ini... hargai ape yg kita ade hari ini, supaya kita x menyesal kemudian hari... apabila masa yg sentiase menjaga kepentingan nya sendiri tanpa menunggu kita berlalu... tiada apa yg mampu mengembalikan keadaan yang dah kte lepaskan... namun, setiap yang manis mesti ada pahitnye... tak salah utk kite mengingati yg pahit, atau yg buruk, asalkan, ade sempadan padanya... tiada benda yang sempurna pada kita... cuma, berusahalah untuk ke arah sempurna, bukan hanya mengharap ianya terjadi....

ape yg dh berlaku... sudah berlaku... so... MOVE ON DUDE!

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kenangan itu satu saat yang indah utk kita ingati.. biarpon pahit ditelan, but it will be our future guideline.. belajar dr pengalaman.. hargai apa yang dh kita lalui n rancang masa depan yang nak kita tujui.... hidup ini penuh dengan warna-waarni (mcm lagu warna-warni di aidilfitri.. hehe) with sumone like u in my life~ muaaccccsss2.. hihi..

    ReplyDelete