Wednesday, December 30, 2009

gelombang..

tajuk yg dipilih sebab tgh dengar lagu tu. hehe.. nice song by salamiah hasan (confirm bile ade yg nampak aku dgr lagu lame ni x caye aku br 21.. bak kate kak iza, aku mcm lahir thn 70-an je tastenye... )

tetibe rase cm nk upload gambo mase di opis aku yg permai tu.. (utk sedapkan ati tinggal di bilik yg besar n sorg2, jd aku dgn rasminya menamekan bilik aku tu... MASTER BEDROOM.) hahaha. mane taknye, besr kemain. hehehe. semua org aku jemput datang ke opis aku yg besar tu (walaupun berkongsi kasih ngn microscope2 kat situ) hehehe. x pe la. utk aku, ade 1 tepon (ext die asyk salah je.. no die 7644 ye... jgn salah lg), meja with a set of computer (ade org janji nk bg aku office 2007 sok), internet (suda pasti perlu-kesian abg ghani td x leh nk connect wireless...) dan... BISKOT CHOC CHIP! hahaha. tu aset yg kne masuk inventori tu. biase la, byk tetamu, tetamu mesti dijage.. hehehe.. bru la meriah bilik aku.. hahaha. selain cik ti yg mcm ratatouii tu, aku pun tumpang sekaki gak. hehehe..

ade satu lg bde yg aku tulis mase bosan2.. tp x sure la dh pnh upload lom.. tajuk die 'Dua' hehehe
khas utk anis plak la (*aritu dh zaika) hehehe..
Dua

Setiap kali dua pasang mata bertentang
Degupan jantung rasa terhenti
Sekeliling dunia seolah terpana
Natijah dua hati bertemu
Dan saling mengikat janji kasih
Bibir tak perlu berhujah apa-apa
Kerana hati sudah mula bersuara…

Rindu yang bisa meracuni diri
Melanda dua hati yang saling berjauhan
Diri mulai tak keruan
Bila tak menatap diri masing-masing
Hati mulai mencair
Tatkala sembilu mulai menghiris
Empangan kaca mulai meruntuh
Apabila perasaan mulai dikasari…

Suara hati sudah lantang
Lebih daripada ucapan dua bibir yang bertemu
Tiada yang terindah selain mengikat janji kasih
Tiada yang terpahit selain ucapan perpisahan…

Aku tetap merinduimu setiap saat aku bernafas
Aku tetap mengingatimu setiap saat aku berdoa
Aku tetap mencintaimu dalam hayatku
Aku tetap menyayangimu dalam keadaan apa jua…

Kerana engkau adalah seseorang
Yang sentiasa hidup dalam hatiku
Mencerna kehidupan dalam ingatanku
Mencoret dirimu tentang seseorang yang bergelar… kekasih.
guess dats all for now. i better go because... because of you.(hahaha tetibe ade idea utk poem baru)

1 comment:

  1. im speechless~ so touching.. kata2 yg tersirat dah tersurat kat ctu... huuuuu

    ReplyDelete