Sunday, January 13, 2013

Bangi-Bukit Beruntung-Batu Arang-Nusa Subang-Bangi

tajuk tersebut adalah tempat yang telah dilawati semalam menjadikan jumlah perjalanan kereta ayah semalam lbh kurg 185km! haha... padahal dah kena servis dah kereta ayah. hehe.. nasib la. nk buat macam mana, kereta den yg comel tu tayar nya botak... so, berehat la dirumah.

oh, kenduri Mirul & Dyra smlm mmg happening. cuma ak yang termanggu2 nk dok mane. last2 nasib la ade Jibeng, (follow smpi sane) n Garok yang sudi jadikan aku anak angkat die, sbb mkn ngn bini die skali. Bini Garok mmg sempoi! ahaha... rilex je ber'aku' ko ngn aku. haha. good luck beranak time org raye cine. for mirul & Dyra, both of u look so gorgeous yesterday... May Allah bless u two till Jannnah... In shaa Allah. i really adore ur candy buffet and ur cupcakes taste delicious! janji. hehe...

jumpa la si Ayep kat sane. haha. Ayep, sibuk nau nk kate die dh gemok. padahal x de pn. oh, itu mungkin sebab confident ayep dh rendah, al-maklumlah, die now dah berhenti rokok! nasib ko ade Ayep. harapkan jibeng nk tlg aku. x de maknenye. haha. tp terasa la gak sbb g wedding, masing2 bawak anak. ops! hampir semua kecuali jibeng, che nan dan beberapa yg ak sendiri x igt name dorg. (esp yang dok ngn baim mase nk blk. usah kn lelaki, yg pompuan, aku knl anim sorg je) haha... redah je.

blk dari bukit beruntung, singgah Batu Arang, umah mak nadey. dapat la mkn buah langsat yang yummy! mkn x hengat dunia. aku rase cm kt umh cik kor je smlm. buat muka x malu pastu selamba badak je kat umh nadey! haha... ape da... n biase la, mak nadey tnya soklan cepukmas! (siap ko nadey, ak ganyang ko nnti)

singgah la umah pakcik tersebut smlm. hantarkn lamp shade yg ditunggu2 tu. tdo mcm x hengat dunia! pastu pening kepala. padan la muka (jahat disini). ak rase kagum dengan kejayaan ak jmpe umah beliau yg sememangnya pelik! ye la, aku rase igt2 lupa, pastu terjumpa. ape lg, buat muka x malu, mak wan yang bukak pintu dan Assalamualaikum la. borak bagai nk rak ngn mak wan smpi lupa bg buku. adusss... nnti la bg. pelupa kronik dh ni. oh, ade planning baik punya utk ujg tahun... yeay! mudah-mudahan dipermudahkan urusan tersebut. amin......

p/s: boleh la nyanyi lagu ayam den lapeh pas ni. hakhakhak (peduli la x de kaitan pn)




No comments:

Post a Comment