Wednesday, May 15, 2013

Kuih Siput Pedas (sepeket RM 0.50)

tajuk entri kali ni sangat berkatian dgn ape yang sedang dilakukan sekarang. Mengarang entri terbaru sambil cari idea dalam sepeket kuih siput pedas... skali beli 2 peket terus. so sehinggit diletakkan dalam balang yang disediakan. (abaikan ayat yang hyper skema kali ni sbb rase x stable...)

tapi apa yang ingin dikongsi kali ini, tak de kaitan dengan kuih siput pedas. kali ni pasal stress atau erti kata lain, TEKANAN. walaupun pressure, P = F/a, namun mengatasi tekanan atau menguruskan tekanan tidak semudah P = F/a! kes tekanan ini terjeluah bahana asyik dipersalahkan di atas ketidaksalahan diri sendiri / ketidaktanggungjawaban org lain di atas tugasan masing2. malas olah, tapi itu yang bermain dibenak kepala yang besar ni... mula la terpikir nak mkn macam2 (konon stress abs), tapi kenapa? ape kaitan stress dan mkn? correlation antara makan dan stress can be either directly or inversly proportional! so, no arguments. the end!

p/s: mungkin lalutan yg tidak berkaitan ini ade sangkut paut dengan absence of Syah? IDK! btw IDK ni nama playlist dlm hp den. lagu ntah pape ade dlm tu, sbb tu nama die I dont Know! haha.

No comments:

Post a Comment