Sunday, August 7, 2011

3

kata orang, mencintai itu lebih indah daripada dicintai...
tapi, cinta bukan kita yang aturkan...
rasa indah itu adalah keputusan untuk kita sama2 lalui...
seolah cinta itu bila kita berfikir pada wavelength yg sama dgn beliau...
seolah, dia mampu menghabiskan ayat yg kita dah mulakan...
dan kita mampu menyelesaikan kekusutan di mindanya..
walau dengan satu frasa muda, semudah keramat I LOVE YOU...

ada yang memilih untuk terus hidup mencintai walaupun tak dicintai...
ada yang memilih untuk cinta baru apabila cinta yang dibina dulu kecundang di tengah jalan...
ada yang bahagia bersama cinta yang pertama dan terakhir...
ada juga yg mencintai walaupun sudah termiliki...
ada juga yang masih mencari cinta...
walau bagaimana pun kisahnya,
cinta sejati pasti hadir bila hati meyakininya...

aku percaya, cinta itu indah... seindah namanya..
aku percaya, cinta itu hadir pada orang yang berhak
aku percaya, masanya belum tiba...
aku percaya, perasaan cinta ini untuk beliau bila tiba masanya...
dan beliau juga bakal mencintaiku sepertimana aku mencintainya...

p/s: lagu tema cinta kali ini ialah... wonderwall-oasis...
Because maybe
You're gonna be the one who saves me ?
And after all
You're my wonderwall

1 comment: